Προφίλ Συμμετεχόντων

Το σεμινάριο απευθύνεται σε εργαζόμενους πρώτης γραμμής κάθε τμήματος επιχείρησης τουρισμού καθώς και σε προϊσταμένους, διευθυντές τμημάτων και ιδιοκτήτες επιχειρήσεων στον τομέα του Τουρισμού.

Περιγραφή Σεμιναρίου

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα-σεμινάριο ACCESSIBLE TOURISM ( Respect – Equality – Experience), απευθύνεται σε όσους δραστηριοποιούνται σε τουριστικές επιχειρήσεις είτε είναι επιχειρηματίες, είτε εργαζόμενοι. Μέσα από τις θεματικές ενότητες του σεμιναρίου, οι εκπαιδευόμενοι θα ανακαλύψουν μια τεράστια και ανενεργή «δεξαμενή» δυνητικών πελατών, ενώ ταυτόχρονα θα συνειδητοποιήσουν πόσο άγνωστες (και μερικές φορές πολύ απλές) είναι οι ανάγκες των πελατών αυτών στους ίδιους. Αυτή η δεξαμενή δεν αποτελείται μόνο από Α.με.Α. δηλαδή «Άτομα με Αναπηρία» όπως πιθανόν αρχικά να σκέφτεται κάποιος, αλλά από «Εμποδιζόμενα Άτομα» που εν δυνάμει μπορεί να είναι ο καθένας μας.

Οι εκπαιδευόμενοι θα κληθούν να απαντήσουν αρχικά, σε ποιο βαθμό ενδιαφέρονται να κερδίσουν μερίδιο από αυτό το πελατολόγιο, αλλά και κατά πόσο είναι διατεθειμένοι να κάνουν ότι απαιτούν οι πραγματικές ανάγκες τους για να τους εξυπηρετήσουν γνωρίζοντας ότι η διαχείριση τους μπορεί να διαφέρει από τους πελάτες που έως τώρα εξυπηρετούν.

Εν συνεχεία, θα αναλυθούν πτυχές για τον τρόπο επικοινωνίας – εξυπηρέτησης των «Εμποδιζόμενων Ατόμων» και για ποιο λόγο αξίζει να επενδύσει μια επιχείρηση σε αυτή την πελατειακή ομάδα. Θα δοθεί ιδιαίτερο βάρος στον τομέα εκπαίδευσης προσωπικού στο πεδίο της «εξυπηρέτησης».

Κατόπιν, θα συζητηθούν λανθασμένες πρακτικές που έχουν γίνει, ή εξακολουθούν να γίνονται, τόσο στις υποδομές όσο και στην εξυπηρέτηση Εμποδιζόμενων Ατόμων και θα προβληθούν καλές πρακτικές ή success stories κάποιων τουριστικών επιχειρήσεων. Επιπλέον, θα παρουσιαστούν ιδέες με τις οποίες κάνοντας κάποιες μικρές παρεμβάσεις στις υποδομές μιας τουριστικής επιχείρησης με ελάχιστο κόστος, μπορεί να ενισχυθεί η υπεραξία της.

Ανάλυση Θεματολογίας

  • «Εμποδιζόμενα Άτομα»: Ποιοι είναι; Σκιαγράφηση του προφίλ των πελατών – επισκεπτών.
  • «Εμποδιζόμενα άτομα»: Η μεγαλύτερη και εξαιρετικά κερδοφόρα «ταξιδιωτική μειονότητα» στον κόσμο είναι ανενεργή! Το επιτυχημένο παράδειγμα του Purple Pound.
  • Επιλέξτε και αποφασίστε αν θέλετε αυτούς τους πελάτες, αλλά και δείτε τι τυχόν θα «χάσετε»…
  • «Κρυφές ασθένειες» πελατών. Πώς τις ανιχνεύουμε και πώς τις διαχειριζόμαστε.
  • Το ψυχικό όφελος που προκύπτει για τον εαυτό μας μέσα από την ενασχόλησή μας με αυτή την κατηγορία πελατών.
  • Μικρές παρεμβάσεις με μεγάλη αγάπη! Το επιτυχημένο παράδειγμα των εταιρειών κρουαζιέρας. Λύσεις με χαμηλό κόστος.
  • Απλοί τρόποι συμπεριφοράς σε «Εμποδιζόμενο άτομο» (Μεγάλη ενότητα που μπορεί να χωριστεί σε 2 ή 3 σκέλη)
  • Διαχείριση ελεύθερου χρόνου «Εμποδιζόμενου Ατόμου» και του συνοδού του-Ο ATF (ACCESSIBLE TRAVEL FACILITATOR) με την υπογραφή της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
  • «Τουριστική Ελλάδα»: Λάθη και παραλείψεις, τρόποι αποφυγής και διόρθωσης.

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣAA+Partners

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ: Πάνος Γεωργιάδης

O Πάνος Γεωργιάδης αν και εισήχθη το 1984 στη Σχολή Τουριστικών Επιχειρήσεων Πάτρας, επέλεξε να γίνει στέλεχος του Ελληνικού Στρατού στον τομέα των αερομεταφορών αλλά και της διαχείρισης πυρομαχικών. Έζησε σε διάφορες πόλεις της Ελλάδας και αργότερα εργάστηκε ως ταξιδιωτικός συντάκτης για ηλεκτρονικές & έντυπες εφημερίδες καθώς και για περιοδικό της Β. Ελλάδας. Η εικοσαετή και πλέον εμπειρία που έχει στο πεδίο του Προσβάσιμου Τουρισμού συνδυάζει δύο τομείς: την πραγματοποίηση inspection επισκέψεων σε μεγάλο αριθμό ξενοδοχείων σε Ελλάδα και εξωτερικό αλλά και στο πλαίσιο εκπαιδευτικών ταξιδιών (fam trips) σαν ταξιδιωτικός συντάκτης. Η προσωπική ιστορία του Πάνου Γεωργιάδη συνδέεται με τον προσβάσιμο τουρισμό καθώς ο 22χρονος σήμερα γιος του Δημήτρης είναι 90% ανάπηρος λόγω εγκεφαλικής παράλυσης. Ταξίδεψε -τόσο με τον Δημήτρη όσο και σαν ταξιδιωτικός συντάκτης- όπου ξεκίνησε να καταγράφει οτιδήποτε έχει σχέση με το θέμα «Αναπηρία και Τουρισμός». Μέσα από προσωπικές εμπειρίες, συλλογή πληροφοριών από άτομα εμπλεκόμενα με την αναπηρία (πχ συνοδούς), κατέγραψε τι συμβαίνει στην Ελλάδα και στον κόσμο, λάθη και παραλείψεις, καλές πρακτικές και Success Stories. Σήμερα συνεχίζει να μοιράζεται τις ταξιδιωτικές του εμπειρίες, τόσο μέσα από την ιστοσελίδα του Boarding Passport, όσο και για λογαριασμό άλλων μέσων επικοινωνίας.

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 2 ημέρες/ 8 ώρες

ΤΟΠΟΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ: Online

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ

Πέμπτη 9 Δεκεμβρίου 2021, 10:00 – 14:00

Παρασκευή 10 Δεκεμβρίου 2021, 10:00 – 14:00

*Σημαντικές Σημειώσεις:   

Το online Executive Seminar είναι διαδραστικό, γι’ αυτό τον λόγο πριν την είσοδο στην πλατφόρμα, σας συνιστούμε να ελέγξετε:

  • Την κάμερα σας
  • Το μικρόφωνο σας
  • Τη σύνδεση σας στο διαδίκτυο (σε περίπτωση που αυτή είναι ασταθής, παρακαλούμε να κάνετε επανεκκίνηση του router σας και να συνδεθείτε ενσύρματα με καλώδιο ethernet)
  • Παρακαλούμε να συνδεθείτε στο ZOOM χρησιμοποιώντας το Όνομα και το Επίθετο, που έχετε δηλώσει στην εγγραφή σας.

Οι εγγραφές διενεργούνται με χρονική σειρά προτεραιότητας.

Το σεμινάριο πραγματοποιείται στα πλαίσια των εκπαιδευτικών δράσεων του ΙΝΣΕΤΕ και θα υλοποιηθεί μέσω της πλατφόρμας ZOOM. 

Θα δοθεί βεβαίωση παρακολούθησης, εφόσον η συμμετοχή σας στο Executive seminar ξεπερνά το 70% των ωρών εκπαίδευσης.

Δεξιότητες

Κίνητρο & Ήθος | Πελατοκεντρική Προσέγγισή | Στρατηγική Αντίληψη |