Προφίλ Συμμετεχόντων

Το σεμινάριο απευθύνεται σε:

  • Chefs, A’ Μάγειρες, Consulting Chefs.
  • Προϊστάμενοι, διευθυντές τμημάτων και ιδιοκτήτες επιχειρήσεων στον τομέα των τροφίμων.

Περιγραφή Σεμιναρίου

Το σεμινάριο θα αναδείξει, μεταξύ άλλων, τη σπουδαιότητα της ελληνικής κουζίνας, την ορθή και αποτελεσματική χρήση ακριβών πρώτων υλών, αλλά και τους τρόπους χρήσης φθηνότερων υλικών, τα οποία μπορούν να προσφέρουν υπεραξία στο μενού και τη μαγειρική μας.

Στο σεμινάριο θα παρουσιαστούν τα μηχανήματα που λειτουργούν ως σύμμαχοι σε αυτήν τη διαδικασία, όπως  pacojet, sous vide, vacuum, thermomix κ.α., και πώς με αυτά μπορούμε να δημιουργήσουμε υψηλού επιπέδου συνταγές. Ιδιαίτερη μνεία θα γίνει στις αρχές συνδυασμού υλικών για τη δημιουργία του τέλειου πιάτου, καθώς και στις βασικές αρχές του food styling, έτσι ώστε η υψηλή μαγειρική να συνοδεύεται από ένα εξίσου υψηλό αισθητικό αποτέλεσμα.

Ανάλυση Θεματολογίας

  • Η ελληνική γαστρονομία με παγκόσμιες επιρροές
  • Χρήση νέων τεχνικών και αναφορά στα νέα μηχανήματα
  • Ορθή χρήση ακριβών πρώτων υλών για την σωστή κοστολόγηση
  • Ανάδειξη υλικών χαμηλού κόστους σε εφαρμογές υψηλής γαστρονομίας
  • Παρουσίαση ποικίλων τρόπων για εντυπωσιακό food styling

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ: Gastronomy Essentials

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ: Δημήτρης Παμπόρης

Ο Δημήτρης Παμπόρης, δραστηριοποιείται στον τουριστικό κλάδο 18 χρόνια, με πολλές συνεργασίες σε εταιρείες ξενοδοχείων. Εργάστηκε αρκετά χρόνια στον Όμιλο Grecotel με τελευταίο σταθμό το ξενοδοχείο Mykonos Blu. Εργάστηκε 6 χρόνια στον Όμιλο Divine Hotel’s, στο ξενοδοχείο Patmos Aktis σαν Executive Chef, όπου βραβεύθηκε με 2 Χρυσούς σκούφους και 3 βραβεία Ελληνικής Κουζίνας από την Επιτροπή του Αθηνοράματος. Τα  τελευταία χρόνια είναι Executive Chef στο ξενοδοχείο Ekies All Senses Resort, όπου και βραβεύτηκε με Χρυσό σκούφο και Βραβείο Ελληνικής Κουζίνας, από την Επιτροπή του Αθηνοράματος για το έτος 2016. Επίσης, βραβεύτηκε με 2 και 1 αστέρι από την επιτροπή του Fnl Guide για το έτος 2017. Έχει εργαστεί στο βραβευμένο με 3 αστέρια Michelin εστιατόριο Auberge de lill στην Αλσατία. To 2016 ήταν ο επίσημος προσκεκλημένος Chef στο βραβευμένο με 2 αστέρια Michelin εστιατόριο Ikarus της Redbull, για να παρουσιάσει ένα θεματικό μενού με βάση την Ελληνική Κουζίνα. Το 2017 ήταν επίσημος προσκεκλημένος στη διάσημη Έκθεση γαστρονομίας Chef sache στη Γερμανία, για να μαγειρέψει για Vip καλεσμένους που εκπροσωπούν τη γαστρονομία σε όλον τον κόσμο και να παρουσιάσει την Ελληνική Κουζίνα.

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 2 ημέρες/ 12 ώρες

ΤΥΠΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ: HANDS ON

👨‍🍳 Οι συμμετέχοντες θα χρειαστεί να είναι εξοπλισμένοι με την στολή μαγειρικής και τα ατομικά επαγγελματικά τους μαχαίρια. 🔪

ΤΟΠΟΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

VENUE: «to be announced»

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ:

Τρίτη 5 Μαρτίου 2024, 11:00 – 17:00

Τετάρτη 6 Μαρτίου 2024, 11:00 – 17:00

KEY COMPETENCIES

Learning Culture / Κουλτούρα Μάθησης

Technology Savvy / Γνώση της Τεχνολογίας

 

Όροι και Προϋποθέσεις Συμμετοχής:

Πριν υποβάλετε αίτηση συμμετοχής, παρακαλούμε όπως αναγνώσετε προσεκτικά τους παρακάτω όρους & προϋποθέσεις.

Οι ακόλουθοι όροι ενδέχεται να τροποποιηθούν, πάντοτε με στόχο την καλύτερη ποιότητα των εκπαιδευτικών σεμιναρίων, γι’ αυτό και σας συνιστούμε να επισκέπτεστε συχνά αυτή την ενότητα, ώστε να ενημερώνεστε για ενδεχόμενες αλλαγές.

Η ομάδα του ΙΝΣΕΤΕ θα είναι στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση αναφορικά με τους όρους και τις προϋποθέσεις.

  1. Οι εγγραφές διενεργούνται με χρονική σειρά προτεραιότητας.
  2. Θα δοθεί βεβαίωση παρακολούθησης, εφόσον η συμμετοχή σας στο Executive Seminar ξεπερνά το 70% των ωρών εκπαίδευσης.
  3. Το ΙΝΣΕΤΕ ενδέχεται να επιφέρει αλλαγές ή τροποποιήσεις στη δομή και στο περιεχόμενο του εκπαιδευτικού προγράμματος, εάν κριθούν αναγκαίες για την αρτιότερη κατάρτιση των συμμετεχόντων.
  4. Το ΙΝΣΕΤΕ σέβεται τα  πνευματικά δικαιώματα των εισηγητών και καθηγητών στα εκάστοτε εκπαιδευτικά προγράμματα. Εναπόκειται αποκλειστικά στη διακριτική ευχέρεια εκάστου εισηγητή η αποστολή στους συμμετέχοντες του εκπαιδευτικού υλικού ή μέρους αυτού. Περαιτέρω απαγορεύεται η χρήση, αντιγραφή και/ή αναπαραγωγή του τυχόν αποστελλόμενου υλικού και του περιεχομένου της παρεχόμενης εκπαίδευσης με οποιαδήποτε μηχανικά, οπτικά, ακουστικά ή άλλα μέσα, προοριζόμενη για οποιαδήποτε εκμετάλλευση ή άλλο σκοπό πλην αυτόν της εκπαίδευσης του συμμετέχοντα είτε παρακολουθεί με φυσική παρουσία το εκπαιδευτικό πρόγραμμα είτε εξ αποστάσεως μέσω της εκάστοτε πλατφόρμας.
  5. Το ΙΝΣΕΤΕ δεν φέρει ευθύνη για τυχόν απαιτήσεις νομικής ή αστικής ή και ποινικής φύσεως ούτε για τυχόν ζημία υποστεί οποιοσδήποτε συμμετέχει σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα, από αιτία που έχει σχέση με το εκπαιδευτικό περιεχόμενο και την ύλη του προγράμματος, καθώς και τις πληροφορίες που δίδονται μέσω του παρεχόμενου έντυπου και ηλεκτρονικού υλικού του εκπαιδευτικού προγράμματος, καθώς τα αναφερόμενα σε αυτά έχουν επιμορφωτικό χαρακτήρα και δεν συνιστούν παροχή νομικών συμβουλών.

Πολιτική Ακυρώσεων:

ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ: Σε περίπτωση που ο συμμετέχων δεν δύναται να παρευρεθεί στο σεμινάριο, η επιχείρηση, αφού πρώτα ενημερώσει το ΙΝΣΕΤΕ, έχει το δικαίωμα να τον αντικαταστήσει με άλλον συνεργάτη. Εάν δεν υπάρχει άλλος διαθέσιμος συνεργάτης, το ΙΝΣΕΤΕ θα προβεί σε αναζήτηση αντικαταστάτη μέσω της λίστας αναμονής του σεμιναρίου. Εάν βρεθεί αντικαταστάτης θα γίνει επιστροφή χρημάτων, αλλιώς η επιχείρηση θα χρεωθεί το 100% του ποσού συμμετοχής. Σε περίπτωση που ο εκπαιδευόμενος δεν εμφανιστεί στο σεμινάριο καθώς και αν ο εκπαιδευόμενος ξεκινήσει αλλά δεν ολοκληρώσει το σεμινάριο θα γίνεται χρέωση του 100% της συμμετοχής.

ΓΙΑ ΙΔΙΩΤΕΣ: Σε περίπτωση που ο συμμετέχων δεν δύναται να παρευρεθεί στο σεμινάριο, πρέπει να ενημερώσει το ΙΝΣΕΤΕ το οποίο θα προβεί σε αναζήτηση αντικαταστάτη μέσω της λίστας αναμονής του σεμιναρίου. Εάν βρεθεί αντικαταστάτης θα γίνει επιστροφή χρημάτων, αλλιώς ο συμμετέχων θα χρεωθεί το 100% του ποσού συμμετοχής. Σε περίπτωση που ο εκπαιδευόμενος δεν εμφανιστεί στο σεμινάριο καθώς και αν ο εκπαιδευόμενος ξεκινήσει αλλά δεν ολοκληρώσει το σεμινάριο θα γίνεται χρέωση του 100% της συμμετοχής.

Ο Διοργανωτής διατηρεί το δικαίωμα αλλαγής της ημερομηνίας, της ώρας και του χώρου διεξαγωγής του σεμιναρίου, καθώς και το δικαίωμα ακύρωσης του σεμιναρίου, ενημερώνοντας τους συμμετέχοντες μέσω email, τουλάχιστον 5 ημέρες πριν την ημερομηνία έναρξης.

Σε περίπτωση αδυναμίας προσέλευσης του συμμετέχοντα μετά από την αλλαγή της ημερομηνίας, της ώρας ή του χώρου διεξαγωγής του σεμιναρίου, ή σε περίπτωση ακύρωσης του σεμιναρίου θα επιστραφεί στο ακέραιο το ποσό στους συμμετέχοντες που έχουν ήδη ολοκληρώσει την πληρωμή.

Με την υποβολή αίτησης συμμετοχής και τη γνωστοποίηση των στοιχείων σας, τεκμαίρεται ότι ως συμμετέχων/ουσα στο/α εκπαιδευτικό/α πρόγραμμα/προγράμματα αποδέχεστε πλήρως και ανεπιφύλακτα τους ακόλουθους όρους και προϋποθέσεις.

Δεξιότητες

Γνώση της Τεχνολογίας | Κουλτούρα Μάθησης |

Παρακαλώ αποδεχτείτε ΟΛΑ τα cookies για περισσότερες λεπτομέρειες (Εισιτήρια-Εγγραφή)