Στόχος της μελέτης-εμπειρογνωμοσύνης είναι η διατύπωση προτάσεων αναφορικά με την ανάπτυξη ενός ελληνικού μοντέλου All-inclusive με σκοπό να αντιμετωπιστεί ο περιορισμός της δαπάνης εντός των συγκεκριμένων καταλυμάτων με παράλληλη διάχυση της τουριστικής δαπάνης που προκαλείται από τα πακέτα All-inclusive στην τοπική κοινωνία, και να εμπλουτιστεί η προσφερόμενη τουριστική εμπειρία.
Αρχικά, παρουσιάζεται συνοπτικά η εξέλιξη του συγκεκριμένου είδους πακέτου διεθνώς και καταγράφονται οι τάσεις που επικρατούν στην τουριστική αγορά. Στη συνέχεια παρουσιάζονται εκτιμήσεις και στοιχεία που αφορούν τον τουρισμό πακέτου και του All-inclusive στην ελληνική τουριστική αγορά. Στη συνέχεια, παρουσιάζεται η διεθνής εμπιερία και επιτυχημένα παραδείγματα εξ αυτής βάσει των οποίων διατυπώνονται προτάσεις και δράσεις προσαρμοσμένες στην ελληνική τουριστική αγορά και πραγματικότητα. Η υλοποίηση αυτών έχει ως απώτερο στόχο την ανάπτυξη ενός «ελληνικού» μοντέλου All-inclusive, προσαρμοσμένου στην ελληνική αγορά και σε επιλεγμένους άξονες.