Αντικείμενο της μελέτης είναι η ανάλυση της τουριστικής εμπειρίας ενός διεθνούς ταξιδιώτη στην Ελλάδα και η συγκριτική αξιολόγησή της, μέσω δεικτών, με την αντίστοιχη σε προορισμούς της Νοτίου Ευρώπης και της Μεσογείου, π.χ. Ισπανία, Πορτογαλία, Ιταλία, Μάλτα, Τουρκία, Κροατία.
Στο πλαίσιο της Μελέτης εκπονήθηκε παρουσίαση/έκθεση της μορφής ‘πίνακα ελέγχου’ (dashboard), με γραφήματα, σχολιασμό και συμπεράσματα, που περιλάμβανε ενοποιημένη προβολή των ελληνικών προορισμών για όλο το έτος και για όλα τα συστατικά του τουριστικού προϊόντος με, την ακόλουθη ανάλυση: διαμονή, εστίαση, μεταφορά, ασφάλεια, διασκέδαση, πολιτιστικές εμπειρίες, ενημέρωση, φιλοξενία, αειφορία.